17 December 2015

Seminar Usahawan Fesyen Muslimah

Teks : Zaleha Mustapha
Gambar : SiFu




ASYIK GAGAL DALAM BISNES ONLINE?

.
" Aku dah berniaga pakaian muslimah ni bertahun,tapi bisnes tu cukup-cukup makan je, cukup tu pun sebab aku gaul sekali untung dengan modal.,Aku tak pernah pun belajar cara yang betul nak berniaga. Asyik langgar dinding aje,kalau tak bisnes rugi, paling oke pun lah stok tak jalan. "
.
Aku suka berniaga pakaian muslimah ni sebab ku nak berdakwah, tapi aku tak tahu apa yang perlu aku buat untuk bisnes aku ni. Setiap hari buka newsfeed aku tengok orang lain aktif betul berniaga, pos barang banyak, restock sana, COS sini. Aku?
.
Orang ni jual bende same dengan aku, tapi..
+ Kenapa barang dia laku?
+ Aku punya barang tak jalan pun?
+ Macam mana diaorang buat?’
+ Macam mana nak capai macam apa yang diaorang capai?
.
Aku sedar aku tak ada ilmu bisnes, selama ni redah je sendiri, sebelum aku alami terlalu banyak kerugian diatas ‘yuran keb*d*han’ aku sendiri.. aku perlu buat sesuatu, bisnes gaya mereka. Aku nak sangat belajar dengan usahawan lain yang dah alami asam garam bisnes pakaian muslimah ni.
.
Tapi......... aku tak tahu mana nak cari mentor yang sudi ajar aku!

--------------------------------
Berminat?

Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
--------------------------------

ADAKAH ANDA SEPERTI SAUDARI DI ATAS?
.
Jangan risau, kini kami tampil untuk bantu anda yang memerlukan ilmu perniagaan pakaian muslimah secara online untuk lebih faham ilmu praktikal (boleh terus apply) dalam bisnes anda!
.
SIAPA PATUT HADIR SUFeM?
.
- Bakal usahawan pakaian muslimah
- Orang yang mencari peluang
- Student yang baru nak mula berniaga
- Suri rumah
- Usahawan dan perniaga online
- Usahawan produk pakaian

--------------------------------
ILMU RAHSIA YANG BAKAL DIDEDAHKAN
--------------------------------
.
- Memberi kefahaman tentang makna sebenar perniagaan dan bagaimana untuk lebih bermotivasi dengan perniagaan anda.
- Bagaimana untuk membuat ‘FREE COST MARKETING’ melalui Facebook.
- Bagaimana untuk mencari DROPSHIP untuk bisnes kita dan macam mana nak urus ahli dropshipper yang ramai.
- Buat duit melalui Instagram, tambah follower dan buat orang ‘nampak’ produk anda.
- Bagaimana untuk menguruskan pengeluaran sendiri produk muslimah tersebut supaya boleh merendahkan kos per helai walaupun anda tiada ilmu menjahit.
- Bagaimana untuk berniaga pakaian muslimah seperti tudung, niqab, sarung lengan dan jubah abaya gaya santai tapi berhasil?
.
--------------------------------
BAGAIMANA NAK DAFTAR SEMINAR NI?
--------------------------------

Harga sebenar kelas ini adalah Rm150, Tapi jangan bayar harga ni. Kami dah fikir berkali-kali sebelum kami buat keputusan tak masuk akal ni.
.
Kami TIDAK AKAN JUAL dengan harga RM150!
.
Untuk anda yang cepat bertindak dan mendaftar awal, yang sedang membaca ayat ini,kami mahu berikan tawaran harga tidak masuk akal.
Dapatkan harga diskaun untuk pendaftaran seminar ini. 
.
Anda hanya perlu bayar RM49 sahaja!!
.
Jaminan pemulangan wang sekiranya setelah anda hadir seminar ini dan anda rasa tidak puas hati dengan kandungan seminar ini. Anda hanya perlu ke meja pendaftaran dan minta kami refund wang anda. Kami akan pulangkan wang anda 100% tanpa banyak soal.
.
Jadi tunggu apa lagi,daftar sekarang sebelum tempat duduk penuh!
.
--------------------------------
Berminat?

Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
Taip “SUFeM” dan Whatsapp ke +6019-2855128
--------------------------------
.
Tarikh : 26 Disember 2015
Masa : 8.00 am - 5.00 pm
Lokasi : Marang Guest House, Marang, Terengganu
( Sebelah Hotel Seri Malaysia Marang : GPS : 5.211789, 103.206190 )

 Salam kejayaan & kekayaan dunia & akhirat. 
Aamiin. 

===========
Berminat untuk bekerja dari rumah dengan menjadi Agen Dropship Abaya? 
Email dengan subjek "ADS" ke nikhabiz@gmail.com 

Mahu mencari baju menyusu patuh syariah? 
Jemput ke Butik Abaya & Alteration Baju Menyusu >> ClothDNZ 

 Mahu membuat Simpanan Jangka Masa Panjang sambil menjana pendapatan? 
Jemput ke >> Simpanan Emas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...